26 Nisan 2010 Pazartesi

HOŞGELDİN 23 NİSAN VE MİNİATÜRK GEZİMİZ

Bu benim kutladığım 11. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı oldu ama artık 23 Nisan değil 19 Mayıs'ları kutlayacağım. 2 ay sonra burada 19 Mayıs Gençlik ve Spor bayramında çekilmiş resimlerimi yayınlamak istiyorum..
Neyse gelelim bu 23 nisan'da yaptıklarıma önce kendi okulumdaki törene katıldım ve şiir okudum. Eve geldiğimde teyzem ve kuzenlerim beni bekliyordu. Miniatürk'e gittik hep birlikte. Hava o kadar sıcaktı ki çocuklar için hazırlanmış şenlikleri uzun süre izleyemedik. Ege ile minyatür eserleri gezip bol bol resim çekildik.
Miniatürk hakkında minik bir bilgi vereyim önce.
Miniatürk ya da Minyatür Türkiye Park, Türkiye'deki çeşitli yapıtların maketlerinin sergilendiği 60.000 metrekareyle dünyanın en geniş alana kurulmuş minyatür parkıdır. Miniatürk, Haliç kıyısında bulunan eski bir park alanına kurulmuştur. 30 Haziran 2001 tarihinde temeli atılan Miniatürk, 2 Mayıs 2003 tarihinde ziyarete açılmış. Ve işte bizim gözümüzden Miniatürk.

Burada meydanda çozuklar için hazırlanmış gösteriiyi izliyoruz hava o kadar sıcaktıki gölge bir yer bulmak imkansız Ege,Efe ve ben.



İşte Boğaz Köprüsü gerçeğinde yürümek mümkün değil ama biz minyatüründe durup resim bile çekildik.




Gene Boğaz Köprüsü


Bu da Mevlana Türbesi önünde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder